Kadri Voorand kirjutas oma esimese suurvormi, mis kannab pealkirja „Laineile end kingin”. Tegu on heliteosega, mis põhineb helilooja enda loodud regivärsilisel lühieeposel ning jutustab ennemuistse loo saatuse vääramatust jõust ja armastusest. Teose tellis Eesti Filharmoonia Kammerkoor ning see jõuab esiettekandeni 22. novembril Viljandi Pärimusmuusika Aidas ja 26. novembril Tallinna Niguliste kirikus, juhatab Kaspars Putniņš.

Voorandi esimene suurvorm on kirjutatud spetsiaalselt Eesti Filharmoonia Kammerkoorile ning soolohäälele, klaverile ja kontrabassile. Autor ise nimetab värsket teost oma elu tähtsaimaks looks. Eeposes, mille Kadri Voorand kirjutas Eesti muinasjuttude ainetel, kohtuvad meremees, tema kolm tütart, külanaised, haldjad ja mitu Eesti pärimusest tuttavat tegelast.

Uudisloomingu tellis EFK peadirigent Kaspar Putniņš, kes soovis Voorandilt teost, mis annaks koorile värskeid impulsse ning asetaks lauljad uudsesse olukorda. Kadri Voorandi sõnul on ta Eesti Filharmoonia Kammerkoori kõla imetlenud ning see inspireeris teda ka loomeprotsessis: „Koor andis võimaluse kasutada teisi värve ja tämbreid, katsetada heliefektidega. Ka improvisatsioonile sai kooriosas ruumi jätta. Kirjutasin kooripartii ilusa ja heakõlalise”.

Kontsertidel kõlavad veel nüüdismuusika klassikute John Cage’i „Four²“ ja Anders Hillborgi „Mouyayoum“. „Tahtsin teha just koos Kadri Voorandiga väga erilist kontserti, mis sobiks Niguliste kiriku akustikasse,“ ütles Putniņš. „Mul olid mõttes juba John Cage’i ja  Anders Hillborgi teosed, mida minu teada pole varem Eestis esitatud. See muusika loob lummava igavikulise helidemaailma, mille kõrvale tuli kontrastiks kontserdi keskne teos Kadri Voorandilt − „Laineile end kingin“, kus on story, süžee ja karakterid“.

Muuhulgas annab Voorand eepose välja ka raamatuna, millele on illustratsioonid teinud Urmas Viik. Raamatut esitletakse heliteose esiettekandel 22. novembril kell 19 Viljandi Pärimusmuusika Aidas ja 26. novembril kell 20 Tallinna Niguliste kirikus.